hayallliiim Ben kova kesin diye bakıyordum ama ne gelen var ne giden🤣son 1 gün kaldı yoksa balık olcak kızım balık kızı olanlar balık bebeği olanlar nasıl evlatlarınızın huyu suyu
Nurkcy hayallliiim Ben balık Burcu’yum Sessiz sakin kendi halinde uysal oldukça da duygusal yapım var.. Bebekliğim çocukluğumda öyleymiş hiç yoran bi çocuk olmamışım sesim soluğum çıkmazmış 😊 bi kaç balık burcu çocuk tanıdığım oldu onlarda öyleydi genelde.
ikikedi-birbebek hayallliiim Ben balığım evladimda hayırlısıyla balık olacak 😂 Balık iyidir iyi candır 😂❤️
MugeGuness Yeğenim balık burcu, çok tatlı uysal bir kız. 1 yaşına girecek 28 şubatta daha çok ufak huyu suyu belli olur mu şimdiden bilmem ama ablamı üzmüyo yormuyo çok şükür 😃
hayallliiim Yeniiianneee yaaa bende eşimde yengeç kızda balık olursa beraber ağlarız artık🤣yengeçlerle anlaşıyormusunuz
hayallliiim ikikedi-birbebek ay hadi İnşallah biz 40+2 ben bu kadar beklemeyiz diye kesin kova oluruz diyordum ama yarın son gün🤣
Tugcecv hayallliiim yeğenim balık erkeği. İlk doğduğu günden beri tam bir ask insanı sadakatli merhametli ama çok uzduler üzümlü kekimi simdi 18 yasinda ama hala hayatinin ilk sırasında hep ask var sevgilisinden ayrilinca depresyona giriyor butun aile seferber oluyoruz 😂
nuzunismail hayallliiim Benim 1 yaşında balık kızım var 😁 Herşeye duygulanıyor 😁 yürümeye başladı yeni yeni, bazen dengesini kaybedip düşüyor ona bile duygulanıyor 😁