Eldgrn Berbag tamamlanıyor canım tam 40 oluyoruz o gün doktorum o zamana geldi geldi gelmedi suni sancı ile doğumu başlatıyoruz dedi zaten yavrum sancı olmadan açılma olmaz eee bizde de olmadığına göre çok normal şuanda açıklığın olmaması sen konuş yatış iste suni ise suni yoksa sezeryan sana kalmış artık kararı ama doktorla konuş bitti yolun sonu çünkü artık
Berbag Eldgrn pazartesi belli olacak artık Suni sancıyı konuşurum belki sezaryen hiç gerek kalmaz normal doğum istiyordum ama olmaz diye korkuyorum hayırlısı
nadrun Berbag benimde 40+1 ufak ufak sancılarım var ama acilmam yok , her gün kontrol oluyorum devlet hastanesine gidiyorum o yüzden zaten direk sezaryan yapmazlar suni sancıyla baslatirlar diye düşünüyorum umarım bir iki güne kendiliginden açılır ,
Aychovsky Bu hafta 36 olcam doktor kontrolu var henuz bisey konusulmadi . Miyom ameliuatimdan dolayi kesin sezeryan olacagim ama tarih umarim bu hafta verirler. Yurdisindayim 39.haftada aliniyormus burada geç mi? Ya bu ara sancım gelirse ne olacak
Berbag Aychovsky hayırlısı olsun normalde 38 dolduğunda sezaryen olur diyorlar doktor gün veriyor sezaryen için sancı olursada normal doğum yaparsin
Eldgrn Berbag hakkında hayırlısı hangisiyse o olsun canım içini ferah tut sen güzel haberlerini bekliyorum ♥️🥰
nadrun Berbag çocukta sorun olmadığı müddetçe 41 haftaya kadar bekleniyor ilk cocugumuda 41+3 te doğurmuştum
Berbag Eldgrn Amin inşallah canım Rabbım hepimize kazasız belasız kucağımıza adayı nasip etsin güzel haberlerini bekliyorum ben kız mı erkek mi
Aslihantuncer Berbag devlet hastanesi yapmiyor keyfi. Zorunlu olmadikca sezeryan ameliyathane almiyorlar. Ozel hastane istege gore ama ben ozele gidiyorum dr. Bi kere dedim normal d. Korkuyorum diye tamm sezeryan d. Diye not duştüm dedi sorgusuz sualsiz😅
Berbag Aslihantuncer bilmiyorum doktor zor durumda kalırsan bebek olmazsa sezaryen alırım dedi özelde isteğe bağlı zaten sezaryen yapiyorlar
Berbag nadrun ama bebeğin pisliğini yeme ihtimali var o haftaya kadar risk alıp insan bekleyemez arkadaşım 40+5 kafar bekledi bebeği pisliğini yedi 10 gün yoğun bakımda kaldı o kadar bekleyemez ya insan