Eldgrn Berbag yaparlar canım artık 38 sonrası genelde yapılıyor zaten doktorunla konuşman yeter şimdiye az çok bişey demesi lazımdı doğum için plan yapmadınız mı
Udu_ Berbag eger tansiyon vb bi sikintin yoksa 39 a kadar bekliyolar benim tansiyon problemim oldugu icin sanirim sali gunu alinicam doğuma 37+0 oluyo benim sezeryan olma tarihim
nadrun Berbag benimde 40+1 ufak ufak sancılarım var ama acilmam yok , her gün kontrol oluyorum devlet hastanesine gidiyorum o yüzden zaten direk sezaryan yapmazlar suni sancıyla baslatirlar diye düşünüyorum umarım bir iki güne kendiliginden açılır ,
Berbag Eldgrn şimdiye kadar normal bekledik ama açılmam yok artık bu sancılar oluyor dayanamıyorum pazartesiye kontrol var inşallah sezaryana alır
Berbag Nesli8181 sancılardan dolayı dayanamıyorum ama açılma açılma olsaydı Suni sancı vereceklerdi ama hayla acilmam yok
Eldgrn Berbag canım günü gününe aynıyız seninle benim de sancı vs doğum ile alakalı birşey yok doktorum Çarşamba günü yatış verdi suni sancı ile doğumu başlatacağız fikir olsun normal istersen onu da yaptırabilirsin benim doktorum bebek daha kilo alırsa doğum zor olur hem kakasını yapma ihtimaline karşılık 40+0 son gün olarak belirledi o güne verdi yatışı doktorunla konuş yine senin kararın ama normal suni sancı ile deneyebilseb onu dene hiç yoktan
Nesli8181 Berbag yürüyüş yap hurma ye ben yanlışlıkla belime sıcak su torbası koydum açılma öyle olmuş çok şaşırdım
Berbag Udu_ rabbim sağlıkla kazasız belasız kucağına almayı nasip etsin canm tansiyonum bazen yükseliyor bazen düşüyor ama herhangi bisey demedi
Berbag Eldgrn açılma var mı sende bende hiç yok çünkü açılma olmaz diye hayla korkuyorum onun için sezaryen istiyorum kısmet bakalım pazartesi belli olacak artık Rabbım kazasız belasız bebeğini kucağına almayı nasip etsin
Eldgrn Berbag hiçbiri yok bende bildiğim kadarıyla 0 doğum belirtisi sadece doğum kanalı girisindeymis bebek o kadar sezeryan konusu bile açmadı bana suni ile başlıcaz ne zaman gelirse zaten bildiğim kadarıyla yanlışsam duzeltsinler bildiğim kadarıyla suni verilirken amaclardan biri de açılmanın kolay olması içinmiş o yüzden umitsizlesme tabi zorunda kalırsın sezeryan vs olur ama ben derim ki normal doğumu dene sonra keşke deme benim yengem keşke Elif biraz dayansaydim sezeryan kabul etmeseydim diyor en b azindan deneseydim diyor is isten geçti tabi ama Allah’a büyük konusmayayim elimden geldiğince sonuna kadar deneme taraftarıyım ben
Nesli8181 Berbag ben gripdim belim çok ağrıyordu gecsin diye sıcak su koydum meğersem ben doğumu başlamışım haberim yok hastanede doğum yaptım tam açıkla gittim
Berbag Eldgrn günün tamamlanıyor mu çarşamba günü kontrole gidicem pazartesi normal çok istiyorum kısmet bakacağız insallah normal olur ama eğer olmayacaksan mecburen sezaryen. Yaparım eğer açılma olacaksa Suni sancı isterim
Eldgrn Berbag tamamlanıyor canım tam 40 oluyoruz o gün doktorum o zamana geldi geldi gelmedi suni sancı ile doğumu başlatıyoruz dedi zaten yavrum sancı olmadan açılma olmaz eee bizde de olmadığına göre çok normal şuanda açıklığın olmaması sen konuş yatış iste suni ise suni yoksa sezeryan sana kalmış artık kararı ama doktorla konuş bitti yolun sonu çünkü artık