Yldzdlk Boncukveannsi bende fatihteyim vazgeçtik gelmekten dünkü Hatay depreminden sonra Allah yardımcımiz olsun yaa
Maide4427 Allahneverdiysee Bu taraflarda çok bişey yok ama sallantıları hissediyoruz geleceğiniz semt önemli
Esraggbkn Boncukveannsi bende Seyrantepe’deyim ama annemlerde kalıyorum korktuğumdan dolayı 🥺 dün bebeğimin eşyalarını aldm evden 31+1 deyiz korku gerilim var.
Esmerim_2727 Bende nurdağında oturuyordum evim yıkıldı annemlere geldim antebe ama sürekli korkuyom yine aynı şeyler olur diye 😢😢