ummuhan3 konuyla alakalı bir tecrübem yok ancak şunu söyleyebilirim. Eşimle birlikte bebek düşünmeye başladığımızda doktora gidip tahlil verdik. Genç kızlığımdan beri adet düzensizliğim vardı. Neyse tahlillerimde bir problem yoktu ancak Doktor hemen aşılama önerdi. Ve normal yoldan çocuğun olmayacağını söyledi. O an ağlamaya başladım. Yakın çevremdeki herkes daha çok yeni evlisin kendi haline bırak ve üzülme sakın dedi. Tabi o dönem teselli vermek kolay. Biz aşılama veya herhangi bir tedaviye yönelmedik. Rutin hayatımıza devam ettik derken bir anda kendiliğinden hamile kaldım. Hatta şimdi son ayımdayım ☺️ Lütfen siz de üzülmeyin ve umutsuzluğa kapılmayın. Doktorlar bazen çok acımasızca konuşabiliyorlar. Gönlünüzden geçen olsun 🌸