ummuhan3 Selam kardeşim, Ben doğuştan polikistikover hastasıyım hayatımda hiç adet görmedim ilaçsız, Genc kızlığımdan beri doktorlar mümkün deil bebeyin olmaz dediler, Tüp tıkanıklığıda varmış rahmimde küçükmüş 7 yıl önce tüp bebek denedik doktorlar şansın yok dediler Allaha sığındım belki tutar dedik 6 sefer denedik olmadı tüp bebekten önce Aşılamada yapıldı negatif hepsi! Allahımın işi işte en son iki yıl önce oda ilaçla Adet gördüm 3 gün ,üstünden bir yıl gecti Allahımın taktiri işte iki aylık hamile olduğumu öyrendim şuan 20.4 haftalığım. Canım hiç ümidini kayb etme kendinide üzme strese girme derim Allah büyüktür!!! Başka hekimlerede git bence , Hakkını helal et biraz uzun oldu 🌺❤️