Merhabalar ben 9 Şubat’ta beta HCG baktirarak öğrenmiştim gebeliğimi 1009 çıkmıştı ama 4 gün sonra baktırdığımda 1544 ve dün baktırdığımda yine 4 gün arayla 2223 çıktı çok yavaş yükseliyor normalde yarın kese için gideceğim dış gebelikten korkuyorum fikri olan var mı