Ozge111 eğer imkanın varsa kadın doğum doktoru olan bir acile git. Ben Ankara da kalıyorum mesela Şehir Hastanesine gittim. Kadın doğum bölümü ayrı daha iyi oluyor. Bir de âdet zamanın geldi mi ona bir bak. Benim zamanım gelince başladı bitince kesildi. Bazısında pis kanı atarmış vücut