Arkadaşlar 6+6 olduk bugün sabah yataktan kalktım lavobaya gittim peçetede pembe leke gördüm kırmızıya dönüktü hatta ecopirin ve ocsapar kullanıyorum daha önce kahverengi leke oldu dün doktora gitmiştim kahverengi lekeyi sordum bu dönemlerde lekelenmeler olur dedi tekrar olursa mı gideyim hastaneye yoksa şimdi gitmelimiyim