bsranur123 ben doğum yaptım canım bebeğim 5 aylık olacak işte ben ilk başta ipekyoluna gidiyordum ferda diye bir doktor doğuma bir iki ay kala gitti devlette devam ettim Sercan diye bir doktor çok memnun kaldım methini çok duydum doğuma devlete gittim tesadüfen Ece diye bir doktor nöbetçiydi ama şimdiye kadar gördüğüm en iyi doktor diyebilirim o kadar ilgili ki iyi ki doğumuma denk geldi cihanpolde de Enes diye biri var o da çok iyimis ben gitmedim ama onu da çok duydum kesinlikle Ece hanımı öneriyorum