zeynepygmr son 10 gün kaldi. Normalinde 20 günüm var ama bebek iri oldugu icin 28.şubatta suni sanci ile kizimi kucagima alacagim nasip ise. 3.cü gebeligim, ilk oglum 39+2 de dünya ya geldi. Ikinci oglum 38+2 de dünyaya geldi suni sanci ile. Ilk dogmum cok zor gecti 4 kiloyu gecti omuzu takili kaldi 10 saat sürdü dünyaya gelmesi. Ikicisinde 2 saate suni sanci ile geldi 3 bucuk kilo ile. Bunda da suni sanci olucak insallah, simdiden 3 bucuk kilo uzun sürmez umarim.