Melekg 28+5 kızım olcak bir oğlum var çok şükür anca anca kendime geliyorum bu seferde ağrılar başladı herşeyimiz hazır
Lemi Sengul-9798 Merhaba 2 haftalık hamileyim…Pazartesi müayeneye gidicem..tüp Bebek tedavisiyle kaldım hamile… Azərbaycanlıyam bu arada..kan tesdibde pozitif çıxdı
Pemberuya zeynepygmr ben 17 haftalığım henüz belli değil cinsiyet meraktan ölcem😂 Çarşamba günü kontrol var bakalm🤲🏻
17papatya Busraa_44 ben de 4+5 im canim carsamba gidecegim keseyi gormek icin insallah bi sorun çıkmaz 🙏🏻