Pearlyy Allah’ıma binlerce şükürler olsun iyiyim spinal olarak girdim 37+4te. Tansiyon yüksekliği sebebi ile genele döndüm ilk gebeliğim bu arada. Uyandığımda son birkaç dakikası kalmıştı dikişlerimin. Sonra yukarı çıktım hemen serumlar ve ağrı kesicim takıldı. Kum torbası geldi 2 saat kum torbası ile uyudum. Çok iyiydim. Sadece bir hemşire geldi sürekli karnıma masaj yaptı Allah ondan razı olsun,o kadar canım acıdı ki ama çıkan o kan pıhtılarını gördükçe dişimi sıkıp sabrettim. Bir çorba içip ameliyatımdan sonra tam 6.saatte ayağa kalktım. O da çok güzeldi. Yürüdükçe açıldım dik yürüdükçe vücudumdaki o ağırlık geçti. Gaz sancısı çekmedim çünkü çok dikkat ettim doğum öncesi ve sonrasında da asla kabız yapacak şeyler yemedim sürekli sıvı beslendim ve tuvalete çıkartacak şeyler tükettim. Rabbim herkese benim gibi güzel bir hamilelik ve doğum süreci geçirmeyi nasip etsin. Dualarım tüm bebeğini kucağına almayı bekleyen annelere. Asla korkulacak bişey yok inanın vallahi damar yolu sırta vurulan o iğneden daha çok acıtıyor hep derlerdi inanmıyordum yaşayınca anladım 😍