Bende 32 haftalık hamileyim.Normal doğum düşünüyordum amma poliplerim olduğu için doktor 100% garanti vermedi onlarında geçmesine yada düşmesine.O yüzden normal doğum yap sonra bir daha polipler için amaliyyata gir iki masraf oluyor.Mecbur bence sezeryanı seçicem ki,ikisi bir arada olsun