merveiyd Ben kendi adıma yazayım herkesin görüşü farklıdır kendim için en uygun olan sezaryendi yani gönlüm ondan yanaydı. Sebepleri benim için şöyle açıklayayım: Birincisi ben regl dönemlerinde bile ilk gün aşırı ağrılar çeken biriyim öyle ki ağrı kesicisiz dayanılmaz bir hal alıyor birkere denemiştim ağrı kesici içmemeyi kendimi yerde kıvranırken buldum. Bu böyleyse doğum sancısı nasıldır düşünmek istemiyorum. Sonra bi yakınım normal doğum yaptı ve kısa bir süre sonra rahim sarkması sorunı yaşadı 2 yıl boyunca da çekti. Bundan da korktum. Vajinanın genişlemesinden korktum ve bunun cinsel hayatımı etkileyeceğinden. Vajina bölgesine atılan dikişten de korktum yani açıkçası oraya dikiş atılmasındansa karnıma atılsın dedim kendimce, oraya bir müdahale bana çok korkutucu geliyor niyeyse. Doktoruma da bu vajina genişleme konusunu açtığımda bana dedi ki biz her zaman bir sorun yoksa normal doğumu tercih ederiz ama bu doğru normal doğum yapmış bir kadının vajinasıyla sezaryen yapmış birinin aynı olmaz dedi. Ki benim doktorum gerçekten normal doğumu aşırı savunan bir doktor beni hep ikna etmeye çalıştı. Sonuç olarak mecburi sezaryen oldum ama gönlümden geçen oldu. Ve çok da güzel geçti, zorlanmadım 1 haftada eski halime döndüm. Hiç bir şikayet yaşamadım çok şükür. Benim için en doğrusu buymuş demekki. Herkes kendine uygun olanı seçmeli kimse kimseye normal doğum yap veya sezaryen yap diyemez. Bu saydıklarım benim için geçerli benim korkularım ve düşüncelerimdi😊