merveiyd ben başından beri sezaryen düşünüyorum. Kendimde sağlıkçıyım etrafım ve gördüğüm normal doğum riskleri çok var. Tabiki hepsi öyle olucak diye bir şey yok. Ama bütün dr larım dr ların eşleri, sağlıkçı çoğu arkadaşım hep sezaryen tercih ediyor riski normal doğumdan daha az oldğu için. Örneğin tüp bebek özellikli gebelik hiç bir dr kolay kolay riske atıp normal doğurtmuyor.. Bu tamamenn sizin terchinize kalmış birşey..