dilos011 uraz_ve_annesi- hatauda 7.7 sallandigimiz icin gerçekten 3. Etkilemiyor insanı su an adanadayim artçı depremler oluyor lambadan hissediyorum
uraz_ve_annesi- dilos011 Allah yardımcımız olsun hepimiz psikolojik olarak çöktük valla sallanmasakta sürekli sallanıyormuşum gibi hissediyorum gece uykuda yakalandık o yüzden her gece sallanarak uyanıyorum ne zaman geçecek bilmiyorum çok zor
AyFa1608 usenmedimyaptimbirvelet haberleri gördün mü 😐 depremzede aile kaçıp Konya’ya gelmiş kaldıkları evde yangın çıkmış tavan çökmüş ölmüşler 🤦 ecel geldi mi peşini bırakmıyor insanın😔
usenmedimyaptimbirvelet AyFa1608 gördüm evet bende aynısını dedim ecel nerde olursa olsun geliyor çok üzüldüm 😕
AyFa1608 usenmedimyaptimbirvelet evet öyle maalesef ki. Rabbim ölümün de en hayırlısını nasip etsin inşallah
dilos011 uraz_ve_annesi- amin insallah bende öyle Hissediyorum vallahi sanku sallanıyormusuz gibi her zaman
mamyfat93 Sibelemreemre galiba uykuya daldım da rüya görüyorum zannettim . Gerçekten yatak odamda avize hiç sallanmadı ama konsolların aynaları felaket sallandı
BbabyMom Hisseddık baya Allahım korusun sankı hala oluyor gibi tedırgınım nasıl uyku uyucaz bılemıyorum