Sibelemreemre usenmedimyaptimbirvelet kalktım oturuyorum bide gaziantepten annem ablam debremden dolayı yanıma geldiler onlar o anları göründükleri için daha çok korkuyorlar
usenmedimyaptimbirvelet Sibelemreemre millet depremden kaçtı konya’ya geldi konya’da da oldu şaka gibi Rabbim hepimizi korusun
AyFa1608 Sibelemreemre bende Karatay sitesinin ordayım😐 önce bi ses geldi ama gümlemedi duydun mu onu da çıtır çıtır etti baktım yatak sallanıyor 😔
42leyla @“Sibelemreemre” ben tansiyonum düştü sandım sonradan anladım deprem olduğunu. Rabbim hepimizi muhafaza eylesin inşallah
AyFa1608 [silindi] hissetmemek daha iyi tabiki. Ama temkinli olmak lazım canım. Valla korkudan 2-3 çorap falan giydim yattım
dilos011 Maalesef bu depremler olacakmış 6 7 ay boyunca diyorlar artçı olanlar da böyle depremler de Öyle duymuştum Rabbim sonumuzu hayır eylesin Rabbim korusun bizleri kullarını 🌹
AyFa1608 usenmedimyaptimbirvelet haberleri gördün mü 😐 depremzede aile kaçıp Konya’ya gelmiş kaldıkları evde yangın çıkmış tavan çökmüş ölmüşler 🤦 ecel geldi mi peşini bırakmıyor insanın😔
uraz_ve_annesi- Sibelemreemre 3.0 şiddetinde olmuş korkmayın çok sallayacak bir yükseklikte değil ben kayserideyim maraş depreminde 6.4le sallandık o yüzden sanırım bana artık önemsiz geliyor bu şiddet
dilos011 uraz_ve_annesi- hatauda 7.7 sallandigimiz icin gerçekten 3. Etkilemiyor insanı su an adanadayim artçı depremler oluyor lambadan hissediyorum