pnar-06 benim doğumum 12 Şubat gozukuyordu 40+6 olduk bugün ama hayla gelen giden yok .doktorum en fazla pazartesiye kadar bekleyebiliriz bebek riske giriyor bekledikçe dedi.pazartesi fitille rahmimi acicaklar sonra suni sancıyla destekleyecekler korkuyorum biraz suni sancidan bide acilmam olmazsa sezeryana alırız dedi doktorum boşa sancı çekmekten de korkuyorum