Cansu0655 canım benimki 6.haftada başladı , mide yanması kusma bulantı 12 haftaya kadar çok yogundu şimdi 18.haftadayim arada tek tük yokluyo
Prilam bndede fayda etmedi,zaten içemiyordum içtiğim gibi kusuyorum,açlıktan safra kusuyorum artık,ne folik asit ne başka bişi hiç ilaç icemedim, arada acile açlıktan kivraniyorum diye gidip zofran serum alıyordum o beni toparliyordu birkacgun