ms_annisko ne güzel anlattınız 🥰 gerçekten içerdeyken en korunaklı güvende oldukları yer diyorum, ama çok da sabırsızlanıyorum bi an önce de doğsun öpeyim seveyim koklayayım ilk kez annelik duygusunu tadıcam. Hamileliğim çok zor ve yalnız geçti 😔 şimdi de bel sırt kuyruk sokumu ağrısı, şişen ayaklar, vajina ve kasık ağrısı oluyor arada. Yine de çok şükür Allah güzellikle kolaylıkla geçen doğum nasip etsin inşallah 🤲🏻 sizin bebişin cinsiyeti ne, isim konusunu da hallettiniz mi? 🥰 çok heyecanlı