MaviDeranHazal psikolojik olarak çok tuhaf hissediyorum bir yandan kavuşma heyecanı bir yandan da içimde olmasına o kadar alıştım ki ayrılmak istemiyor gibiyim çok değişik hisler :‘) fiziken de sırt ağrılarım falan oluyor çok ayakta kalınca. Ama en çok zorlayan, çatı ağrısı mı desem bilemiyorum affedersiniz bacak arama doğru sanki et kesmiş gibi kaslarım ağrıyor hareket ederken yataktan kalkarken falan bir türlü geçmeyen bir et kesmesi varmış gibi ama az kaldı inşaallah :’) siz nasılsınız neler hissediyorsunuz 🌸