12+4 günlük gebeyken yaptırdım doktor 13+1 haftayla uyumlu,herseyi normal dedi. Ensesini kalın ölçtüm 2.9 dedi. Kendi doktorum genetik olduğunu düşünüyorum dedi. Kan testim çıktı kağıtta risk görülmemektedir yazıyo. Yani sınır olmasına ragmen boş yere gerilmişim. Engellide olsa sağlıklı da olsa benim çocuğum ama insan bi merak ediyor. Çevremdeki herkes yaptırma dedi ben merakıma yenik düşük yaptırdım. Pişmanım keşke kendimi bir hafta boyunca sıkmasaydım. Yani herşey Allah’tan o yüzden sıkma hiç canını. YouTube da çok araştırdım 4 üstü demişler çocuk sağlıklı doğmuş. Nolucağı hiç belli olmaz. Bol bol dua et ♥️