Böyle konuları buralara yazmayın arkadaşlar herkesin hayatı iradesi bebeği kendine. bikbik yargilayanlar içenin ne yaşadığını anlamaz. İçenlerin korkuları artar bebeğe extra stres yükler. En iyisi herkes kendi karar versin sigara iciyor diye kimse kötü anne değil icmiyor diye de kimse iyi anne değil. Birbirinizi üzmeyin.