arastiricianne Lazistan hala içimde bacım 35 haftalık olduk bugun 3 gün hastanede yattım erken doğum riskinden açılmam vardı sancım çıkmıştı ciğer geliştirici iğne yaptılar çıktım bugun knt gittim hala aynı bakalım ne zaman gelecek erkenci kuş :)