arastiricianne Lazistan 4 haftalıkken başladım 32 haftaya kadar kullandım canım hem psikolojik olarak hemde bedenen çok rahatlattı beni
Rwerdst Lazistan etkisi yok canım. Progestan zaten sizin de sahip olduğunuz bir hormon zaten.. Rahimi güçlendirsin diye yapılıyor 🥰
yenibirannis Lazistan 3 haftamda basladim 1 kutu bitirdim 2. Kutuya geçtim günde 2 kereden 1 defaya düştü dr
sinas Kasılmalarım olduğu için 25. Haftada başlamamı istedi 29+2 yiz şu an. Önceki gebeliğimde 29 da başladım 36 da bıraktım
arastiricianne Lazistan hala içimde bacım 35 haftalık olduk bugun 3 gün hastanede yattım erken doğum riskinden açılmam vardı sancım çıkmıştı ciğer geliştirici iğne yaptılar çıktım bugun knt gittim hala aynı bakalım ne zaman gelecek erkenci kuş :)
sinas Lazistan aslında rahim ağzının açılmasını önlüyor ve kasılmaları azaltıyor.erken doğumu önlemek için