Humam çevrem beni çok korkuttu korku yüzünden 15 gün gitmedim keseyi evde dusurmustum bitti saandim ama içerde parça kalmisti. En son suurumu kaybettim kanamadan yatamıyordum gece gündüz hastanede yedim ama kürtaja gitmiyordum . O 15.gun hastaneye kaldirildim ne yaparsanız yapın bitsin bu işkence dedim . Canlı yaptılar iğne falan yok ve gerçekten kısa ama çok ağrılı zorlu bir işlem canlı canlı çekiyorlar , 6 haftalikti . Lütfen imkanınız varsa anestezi yoksa da eğer 5 dakikalık bir işlem dişinizi sikacaksiniz korkmaniz için demiyorum . Ama anestezi kesinlikle işlem bittikten yarım saat içinde hafif adet sancısı olup günlük hayata devam edebiliyorsunuz