Humam Merhaba hanımlar aranızda kürtaj olanlar sürecini anlatabilir mi canlı mı yapıldı yoksa bayıltıpta mı yapıldı
Seyma65 Humam genel anestezi ama öyle ağır bir anestesi değil yani kusma vs ya da baş ağrısı gibi bir durum yapmıyor doktor zaten uyuyup uyanmış gibi olacaksın demişti öyle de oldu
Bir_prens_annesiiiii Humam annemin evde kanaması olmuş meğerse düşük yapıyormuş hastanede bayıltmadan kürtaj yapmışlar
elifcicek_07 Bayıltıyorlar tamamen. Uyanıkken yapılmaz basit bir işlem değil sonuçta bizim için. Çok geçmiş olsun bu arada
Humam elifcicek_07 bugün gittim ameliyathane müsaitse bayiltiyoruz değilse canlı dediler korkuyorum randevuyu bekliyorum o yüzden
arirangg Humam Amin çok teşekkür ederim. Allah sana da bir daha hiç yaşatmasın. Anestezi olmadan sakın yaptırma.
Defnesa Azıcık anestezi veriyorlar yarım saat bile sürmüyor hiç korkma sonrasında ağrın kanaman da olmuyor aynı gün taburcu oluyorsun korkma ama uyanınca bitmiş olacak
Canan-_16 Humam kesinlikle bakın devlette yapmanızı tercih etmem imkanınız varsa özel hastanede yaptırın devlette uyuşturmadan yapılıyor ve mahvoluyor insan
Humam Canan-_16 duruma göre bakıcam pazartesi sorucam bayıltmazlarsa kabul etmiyeceğim psikolojim zaten kötü bide canlıyı kaldıramam asla
mompeye Humam bi genel anestezi varmış birde vajinal bölgeden iğne ile uyuşturupa alıyorlarmış. Genelde iğne olanı öneriyorlarmış genel anestezi almamak için
Canan-_16 Humam kesinlikle bak iğne vuruyoruz diyorlar ama hiç etki etmiyor kabul etme ben yasadım siz yaşamayın