ZeyooZ aynen çok haklısın gününü bilmek daha fenaa😯saatleri sayıyorum resmen.gece dön dön gram uyuyamadım artık bu gece nolurum bilemem.ben unutmaya çalıştıkça eşim de panikle ay yarına az kaldı diyor o da heyecanla.allh izin Verirse eymen olacak ablası karar verdi ismine eylül ismine en güzel eymen uyuyor diye😊