deleytedmom257 ZeyooZ o zaman seni de çok bekletmez😁ay bak arka arkaya doğuruvericiğizz ne güzel.sende yorma kendini.dinlen.bari hafta sonu işlerimizi düzene koyalım.yarın heyecandan unutmazsan yazz😃haber ver😄
ZeyooZ deleytedmom257 bgnlerde çok yorgun hissediyorum zaten pek bişey yapamaıyorum 🙈 bi de aynı gün doğururmuşuz☺️ Tamam kuzum yazıcam mutlaka
deleytedmom257 ZeyooZ aman yapma boşverrr sonu güzel nasıl olsa😁sağlıkla kucağımıza alalım da hunharca yaparız iş güç😂
ZeyooZ deleytedmom257 [bilinmeyen] kizlar doktordan geldim kafasi iyice girmis dedi goremedik, kilosunu da olcemedi tam 🤦🏼♀️ Eee doktorcum ne zaman dogururum dedim, bu hafta da bekleyelim gelmzse obur hafta artik bakariz dedi. Sancim da cikmadi 🤦🏼♀️
deleytedmom257 ZeyooZ aynı ben gibiii iyice yerleşmiş😀öbür hafta derken önümüzdeki hafta içi mi😉hadi bakalım her an gelecek heyecanı başlasınnn😍😍
deleytedmom257 ZeyooZ yaaa bence beklemez ama 😁nasıl hissediyorsun kendini varmı ağrı sancı nst nasıl çıktı .haber vermem mi kuzum veri cem inş.🤗
ZeyooZ deleytedmom257 insallah yaa. Sancim yok nstde de 20lerde. Ama bacaklarimi kaldiramiyorum, belim kopuyo ve baskilar cok. Zorlaniyorum artik 😔 bi de sacma sapan aglayasim var bi degisigim
deleytedmom257 ZeyooZ ZeyooZ o bel ağrısı şu an bende de var.uzandığım yerde ağrı geçsin diye bir aağa bir sola dönmekten helak oldum😐.aynen bildiğin ağırlaştık artık🙄baskısı ağrısı bitiyor son günlerimiz az kaldı cnm.😊
deleytedmom257 ZeyooZ bana da bakmadı bu sefer artık her an gelebilir diye galiba .hafta sonu bile olabilir dedi🤔bugün Temiz lik işi de bitti gelebilir artık😂
deleytedmom257 ZeyooZ ayyyy eşim de hep pazar diyor ablası pazartesi😁bakalım hayırlısıyla gelsinler paşa lar👶
ZeyooZ deleytedmom257 ben de 11.11 olsun istiyodum haftaya pazara kadr beklemem umarım 🙈😂 amin kuzum yaaa senin yerinde olsam uyuyamazdım da 🙈
deleytedmom257 ZeyooZ ay sorma uyuyamıyorum zaten dünden beri😑bi de leyla gibiyim.boş boş bakınıyorum.acayip bir duygu içindeyim😍senin bebiş te belli olmaz belki annesının gönlü olsun diye 11.11 i bekler😎