edakvjtkd myangelson kafamı karıştırdı ya baştan savma söylemiş olabilir 3 haftalık felandır dedi bana 🤣
Zumra_elif61 edakvjtkd hımm çünkü benim 5 Ocak tı 6 olmam gerekirken geç döllenme olmuş 4+4 haftalığız
Canan-_16 edakvjtkd edakvjtkd maleeef baş ağrısı bendede var ben de 5 haftalık hamileyim şuan ama başımın tam tepeşösanki karıncalanıyor ağzım uyuşuyo hamilelik hormonu bence başta tamsiyondan şüphelendim sonra düzenli ölçtüm ama tansiyon değil şükür ki bakalım ne kadar sürecek
edakvjtkd Canan-_16 bende de öyle sürekli uyuyorum hiç kalkıp bişey yapsın yok sürekli tuvaletteyim başım çatlıyor ilaçda kullanamıyorsunuz Allahtan mide bulantısı felan yok
Canankyaisk edakvjtkd Bi vitamin değerlerinize baktırın derim, hamilelikte genelde 2, aydan itibaren aşırı yorgunluk hali gelir, ama tabi ki istisnalar vardır asla kesin konuşamam. Demir değerlerinize baktırdınız mı kısa zaman önce? 🌸
edakvjtkd Canankyaisk şöyleki ben aslında normalde asla böyle biri değildim bu durumlardan şüphelenip test yaptım evet bir ay öncesine kadar değerlerimi kontrol amaçlı test yaptırmıştım herşeyim normal
edakvjtkd Yenibirii yiaaa demee beni hayalim de hamilelik öncesi giyemediğini o zaman yemekti 🤣malum iki canlı mazereti 🤣
Yenibirii edakvjtkd 5. Haftaya girdigim andan itibaren felaket mide bulantisi yasiyorum. Yatisim yapilacak eger beslenemezsem. Bulanti ilaclariyla ayaktayim. O yuzden yiyebildigini simdi ye sonra kusmaktan mide bulantisindan yiyemiceksin. yine de insallah bulanti yaşamazsin canim. Cok zormuş
Busraa_44 E nabiza geldi sonuç ama ben birşey anlamadım valla HCG felan yazmıyor çok korkuyorum inşallah hamileyimdir