edakvjtkd Merhaba arkadaşlar daha yeni hamileyim ve baş ağrısından duramıyorum sürekli uyuyorum aşırı yorgunum ve her dakka Farklı şeyler yemek istiyorum sürekli yemek istiyorum bunlar normal midir
2aslan_annesi07 edakvjtkd yorgunluk halsizlik uyku veya baş ağrısı normal hormonlardan kaynaklanıyor ama yemek yemege bişey diyemicem ☺️
17papatya edakvjtkd ben de 4+4 oldum bugün sürekli bi uyku isteği surekli acıkma ve sürekli mide bulantısı
myangelson edakvjtkd baya erken ogrenmissin canım maşallah ben 4. Haftamda silik çizgiyle öğrenmiştim belirtilerim de yorgunluk vs hep 6. Haftada başlamıştı
Serklajligebelik 3 haftalık nasıl oluyor ? Normalde en erken 4 haftada ortaya çıkmıyor mu gebelik . Ve siz 3 haftaya göre çok çok erken aynı anda yaşıyorsunuz belirtileri
mommyily Serklajligebelik hayır canım bende 3 haftalıkken öğrendim yaşadığım belirtilerle vücudunu çok iyi tanıyorsan erken öğrenilebiliyor 🥰
Deletedmom_116 Serklajligebelik belirtiler için erken ama öğrenilmesi için erken dgeil ben ikinci haftasına döndüğünde öğrenmiştim bı sure adet olmadım üç dört ay falan hastalık var diye korktum gittim yeni evliyken normalmiş hormonlardan İkinci haftasında gebe olduğumu öğrendim tabi nasip olmadı düşük oldu o gebeliğim yani olabilir ama belirtiler için çok erken
gecekusuanne Serklajligebelik yok canim bn 2 haftalikken ogrenmistim 15 gun arayla kan testi verdim ordan biliyorum🥰
edakvjtkd mommyily evet ben öğrenmeden başlamıştı hatta ondan şüphelendim adetim de gecikince öyle öğrendim 🥰
Busraa_44 Valla bende 4hafta 4gunluk teste çizgi silik çıktı hatta ben de kan verdim pazartesi belli olacak inşallah ben de sadece bel kasik ağrısı çok
edakvjtkd Busraa_44 ben tam beş tane test yaptım hepsi hiç beklemedim bile hemen çok belirgin şekilde çift çizgi oldu adetim beş günde gecikti ben 4 5 haftalık felandır diye düşünmüştüm hcg 862 çıktı ultrason için biraz daha bekle dendi bana
edakvjtkd Zumra_elif61 adetim 5 gün gecikti test yaptım kan verdim doktor 3 haftalık olabileceğini söyledi 🥰
edakvjtkd myangelson canım bende şaşırıyorum hatta ben hamile olduğumu öğrenmeden 1 hafta önce felan başladı bu sorunlar ben hem o yüzden hemde adet gecikmesinden şüphelendim öyle öğrendim
Minik1Civciv edakvjtkd insan vücudunu bilince anlıyor hamile olduğunu bende regl 7 gün kala öğrendim 3+3 de 🥹🌸🫶🏼
myangelson edakvjtkd adet gecikmesiyle mi ogrendin geç döllenme mi o zaman seninki çünkü gecikme olunca 4 haftalık falan oluyor genelde. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım 🤲🏻
edakvjtkd myangelson bende anlamadım benim hesabıma göre 4 haftalık olması gerek ama doktor bana kan testine göre çok yeni dedi hcg 862 çıktı bilemedim ne kadarlık biraz daha bekleyip ultrason için gideceğim
myangelson edakvjtkd 4 haftalık da çok yeni hamilelik canım doktor dedi mi 3 haftalık falan diye çünkü benim 4 haftalık ilk öğrendiğimde değerim 115 falandı 😅
edakvjtkd myangelson kafamı karıştırdı ya baştan savma söylemiş olabilir 3 haftalık felandır dedi bana 🤣