Berra ismini kaba diyenleri anlayamıyorum telafuzunda rr lari fazla bastırmadan söylenilince gayet hoş bir isim bir Turkiyede içinde r sesi olan isimleri söylerken bastırarak söylemiyoruz ki kubra busra gibi berra bence kaba degil ben sahsen berra verdim