hayallliiim Duygu1995 yok nst ye alcak yine ama doğum içinde belki suni sancı der ama suni sancı dan korkuyorum yaaaa
Duygu1995 hayallliiim bende çok korkuyorum ama psikolojik olarak ona da kendinizi hazirlayin ben öyle yapıyorum gelen her sancısı her ağrıyı normal kalp atışı gibi varsayın normal bir işlev gibi düşünün ben öyle düşünüp rahatlatıyor um kendimi. psikolog bir arkadasim demişti. Doğum esnasında da ağrıları normal karşılayın bilek iclerinize küçük vuruşlar yapın acilmaniz başladığında
Duygu1995 hayallliiim rabbim bir nefeste kurtarsın canım sağlıkla kucağına alırsın inşallah nasılsın şimdi sancilarin başladı mi
_almirasmom hayallliiim 35 haftalıkken catı muaynem oldu cok acıdı doktor olmaz sezeryan dedı kemık yapın dar dedı eve gelınce agrılarım oldu ama acılma lekenme vs olmadı
hayallliiim Duygu1995 amnn evet canm ama 25 dakikada bir evden sıklaşmasımı bekliyoruz hoca ile takip ediyoruz
Gkcsl Kizlar ben 30 haftalik hamileyim dun lekelenmem oldugu icin acilmaya bakti ebe, cok bastirmiyorum tetiklemesin diye dedi, yani bu soylemden sonra cati muayenesinin dogumu tetikleyebilecegini dusunuyorum acikcasi
Hanife2109 Gkcsl çatı muayenesi zaten 38 haftadan sonra yapılıyor doğumu tetikleyenlerde oluyor elbet ama zaten o haftadan sonra bebegin dogmasinda her hangi bir sakınca olmadığı için o haftalarda yapılıyor senin erken olmuş inşallah bir sorin teşkil etmez
Duygu1995 hayallliiim bencede en güzeli hastanede çekmek bence daha kötü psikolojik olarak insan kötü olur
Sydaydn MaviDeranHazal sultanbeyli saygı hastanesinde doktorum çatal muayenesi için dogumhaneye yönlendirdi oradaki ebe yapıp sonucu Dr a bildirdi
MaviDeranHazal seymaatk13 merhaba 🦋 ben riskli bi gebeydim kuyruk kemiğim kırık diye. Ama hep son haftalara bıraktık çatı muayenesi olmuştum doktorun eline kemik gelmedi doğum başlayana kadar bekleyelim dedik. Sonra bebeğin karın çevresi değerleri düşük gelmeye başlayınca artık bu bebeğin doğması lazım dedi doktorum bir süre tanıdı birazdan tekrar ölçüm yapılacak eğer yine karın çevresi küçük gelirse cuma sezaryene alacak, yok biraz gelişme varsa yine vajinal doğumu bekleriz. Ama hep son dakika sezeryan ihtimalimiz var 🤷♀️ hayırlısı neyse o olsun inşallah ben ve bebeğim için
seymaatk13 MaviDeranHazal AMİN kuzum Rabb’im sağlıkla sıhhatle sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻 bana da dua et bende kuyruk sokumu kemiğimden rahatsızım biliyorsun normal istiyorum cumartesi günü çatı muayenesi olcam doktorum bana da bakacak kuyruk kemiği engel olmazsa çatımda uygunsa normal düşünüyorum hayırlısı olsun sağ salim sağlıkla kavuşalım bebeğimize
MaviDeranHazal seymaatk13 evet evet biliyorum inşallah senden de sorun çıkmaz dilediğin gibi en sağlıklı doğumu gerçekleştirirsin. Ben kuyruk sokumundan değil rahmimden veto yedim 🤷♀️🤣 neyin ne olacağı hiç belli olmuyor hiç korkma kendini ve bebeğini riske atma hayırlısını dile Allah gönlüne göre versin inşallah