hayallliiim ben de dün oldum 37+3 haftalığım. Benim cinsel ilişkide bile çok fazla ağrım olurdu, alttan ultrasonla muayenede de çok canım yanardı. Çatı muayenesi de haliyle biraz zor oldu ama benim varolan bir sürü sorunumdan kaynaklandı bence. Endometrozisim var, rahim ters bir de kuyruk kemiğim kırık ve o kemik doğuma engel olacak mı diye çok gerilere kadar bakmak incelemek zorundaydı doktorum. Yine de bunlara rağmen ay oy’larla geçti bitti. Birçok insan çok büyüttü ister istemez korktuk çekindik ama bence hiç korkulacak bişey değil biraz acı da olur olsun o kadar doğum yapacağız dirençli olmalıyız diye düşünüyorum 🙏