Edolili Hamalp 15+1 çok seviyorum Necati beyi harika bı doktor devamlı ona gidiyorum 12+0 da cinsiyeti için küçük dedi , 12+5 de %7o erkek dedi 🤗
Hamalp Edolili ya ben 2.yi 12 hafta da öğrendim kendisi söyledi. Ben de 14+5im 3luye gitmicem 2li temiz çıktı zaten doğruluk payı kesin değil. Ayrıntıliya girerim. 4.ayin 10una aldım. Ben de seviyorum çok naif ve soruya azarlamadan cevap veriyor.
Duygusalanne H_a03 En son gittiğiniz haftaki ultroson resmini atabilir misiniz rica etsem🙂 Kendiminkiyle karşılaştırmak tahmin yürütmek için🌸
Naliin Merhaba bende 11 haftalık gebeyim henüz cinsiyetini bilmiyorum sizinde fikrinizi almak istiyorum fakat fotoğrafı nasıl yükleyeceğim bi türlü yapamadım:/