H_a03 Bir kızım vardı bi tane kızım olacağını ögrendim çok şükür herşey yolunda burdan sizlerle paylaşmak istedim 🙏
Sbry98 H_a03 kaç haftalıksınız acaba Allah sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin , hayırlı evlat olsun insallah☺️
Sbry98 H_a03 anladım bende 10 haftalığım öğrenmeme daha çok var demekki merak ettim o yüzden çok sağolun sağlıkla kavuşun bebişinize☺️
H_a03 Mervvvever bana burda gördüklerimiz hep bi tahmin den ibaret dedi kesin şu diyemeyiz buraya bakarak dedi ama kız dedi yani görüyorum dedi
H_a03 3kuzuAnnesiyim evet istemiştim bi tek aklımda sizin adınız kalmış kız demiştiniz çoğunluk erkek demişti siz bildiniz 🥰
Edolili 3kuzuAnnesiyim Tahmin yapar mısınız banada lütfen ultrason yanlışlığı var haftasında 12+5 aslında o ultrason da
Mervvvever H_a03 bizim de kıza benziyor ama değişebilir dedi net değil değişiyormu bilmiyorum ilk gebeliğim
Hamalp Edolili hangi Dr a görünüyorsunuz genelde bende Ankara şehire gidiyorum. Sordunuz mu bide cinsiyeti hiç oraya.
Edolili Hamalp Necati beye gidiyorum 22 sinde 3 lu taramaya gireceğim inşallah 🤗siz hangi doktora gidiyorsunuz
Hamalp Edolili bende ona görünüyorum özellikle sıra alıyorum. 2.bebegimin cinsiyetini 12.hafta da söylemişti. Buna da söyler diye düşündüm söylemedi😫 siz kaç haftaliksiniz Necati bey mi söyledi cinsiyetini
Edolili Hamalp 15+1 çok seviyorum Necati beyi harika bı doktor devamlı ona gidiyorum 12+0 da cinsiyeti için küçük dedi , 12+5 de %7o erkek dedi 🤗