Benimde aynı ya😂hamile de değilim üstelik. Bebek emziriyorum ama önceden bu kadar iştahım yoktu bide yavaş yiyorum önünden kaçıracak gibi yiyemiyorum boğazıma diziliyor😂köy ekmeği dilimi düşünün onun gibi 5-6 dilim götürüyorum veya yarım köy ekmeği gidiyor yani😂eşim de diyor yuh daha yiyon mu sen😂😂lokmalarımı mı sayıyon dediğimde yetişemedim ki diyor🫠 neden olduğunu bende anlayamadım