mrvsrcn canım tut kendini. Bu ilk tramester hatta 2.de bile normal beslenmen şeklinde beslenmem lazım, bebeğin ek bir kaloriye ihtiyacı olmuyor. Sadece yediklerin kuvvetli şeyler olsun. Hamile kaldıktan sonra bir rahatlama psikolojisine giriyor insan. Ama bunu toparlamak senin elinde. Ben şuan 16.haftamı topluyorum, gece sadece kefir ya da yoğurt yiyorum. Sonra pişman olmamak için kendimizi tutmamız lazım 🥹🥹🥹 )ilk hamileliğinde +25 kg almış bir yeni hamiş)