Aysegul_3838 Babykalamar inşaallah hep kız hissediyorum baştan beri ama sağlıklı olsunda tek temennim o
Aysegulinanc Aysegul_3838 canım benim 14-15 haftaya kadar sivilcelenmem oldu sonra bi anda kayboldular şuan tek tük nadir çıkıyor 2. Trimester den sonra geçer merak etme
Zehross03 Benimde boynumdan cıkmaya basladı ergen gibi 😅 cinsiyet kız olunca oluyormuş doğrumu bilmiyorum hurafedir bence ya
Aysegul_3838 Zehross03 bende biraz öyle düşünüyorum ama kendimi de kandırmak istemiyorum biraz kız istediğimden😊
anne_gunlugu Aysegul_3838 ay aynı sorun bende de var yüzümde cıkıyor cok gario bir şekilde göbegimde bile sivilce cıkıyor 🤣 nolcak bu halimiz hormonlardan dolayıymış
Aysegul_3838 anne_gunlugu valla bende bilmiyorum artık doktoruma bı sorayım bakalım ne diycek rahatsız ediyor beni