Aysegul_3838 hmm baştaki yazınızda sadece hamilelikte çıkıyor gibi anlaşılıyor. Yani şu an bi çözüm bulamazsınız çünkü hormonlar durmayacak. Doğum hücreleri yenilermiş, doğumdan sonra da geçmezse cildiyeye gidersiniz hem hormonlar normale dönmüş olur, çözüm de kalıcı olur.