Esra44 35+3olduk dün doktora gittim herşey normal bebeğin kilosu 2.700 çıktı bana az gibi geldi çünkü sezeryan olcam en geç 38. Haftada alacaklar sizce nasıl ?siz de durumlar nasıl?
Esra44 Cansuercan yani doğunca bir de şişi iniyor ya 3 kilo olsa bile yine 2.700 e inler çok minnak geldi bana😊
Cansuercan Esra44 canm arkadasimin 35de 2500di 39da sezeryana alicaklar doktoru 3000 En fazla 3200 falan olur demis 😀
34Cansu Gul_hamad 11 haftalık hamiş olarak yazıyorum daha demin bir salkım yeşil çekirdeksiz üzüm yedim şuan karın ağrısından tuvaletten çıkamıyorum ishal gibi birşey yaptı 5 6 tane amelin körlensin diye ye bence benim gibi fazla kaçırma
Gul_hamad Esra44 tabii,her hafta en az 300 400 gr. Bebek en son haftalarda alir kilo canim. Merak etme
Busra_5461 Esra44 canim ben dun gittim doktora 35+6 da 2850 idi gayet iyi seninkide yani hem sezeryanda erken riskin yoksa bekleyenilirsin 39 +0 a bana gun verdi
Esra44 Busra_5461 maşallah peki gün aldın kaçında canım belli mi yoksa normal Doğum mu düşünüyorsun ?
Busra_5461 Esra44 benim 2. Canim obyuzden doktorum gun verdi sezeryan icin o zmaana kadar bekleyecegini sanmam ama 😊😊ilki sezeryandi
Esra44 Cansuercan ilk çocuk olunca demek küçük geliyor normal herhalde burda yazılanlara göre.Ne bilim millet ben 3.500 kilo doğurdum yok 4 kilo doğurdum diyip duruyorlar. Anneler kayınvalideler az yiyorsun bebeğin kilo almamış kuzum diyince bi panik oldum🤷🏻♀️
Busranurasikk Esra44 o güne kadar muz ceviz süt yoğurt yumurta ye derim 👍🏻😍 hatta vitamin kullanmıyorsan decavit kullan derim 😊
Cansuercan Esra44 ay cok biliyolarr bu buyüklerr bebek sadece kilolu oldugunda saglikli oldugunu dusunuyorlar canimm soyle dusun iri bebeklerde hemen sekerden falan supheleniyolar demekki cokta iyi bisey degill bunlari dusunme bencee 😅
Esra44 Bekleyenler evet son bi kaç gündür kendileri sabahın 5 inde tekmeleyip uyandırıyor sağolsun acıkıyor o arada her gün bi muz yiyorum işallah işe yarar😊🤲🏻
Esra44 Arenbebek ismiyle yaşsın bebeğinin ismi çok güzelmiş dikkatimi çekti ama demek ki normalmiş kilolar senin de normal demek ki yazılanlara bakarsak 😊
Esra44 Busranurasikk aynen bunları yiyorum decavit de çok uzun süredir kullanıyorum artık sıkıldım ilaçtan bi kaç haftadır tüm ilaçları bıraktım
Busranurasikk Esra44 kilosu çok olunca bebek sağlıklı olmuyor kuzum yani sağlıklı olsun kilosu sorun değil Doğumdan sonra toparlar zaten 😍
Esra44 Cansuercan demi ben de zaten şişman bebek sevmem de işte be bilim🤷🏻♀️ Bence sağlıklı olsunlar da farketmez ama bi yandan da insan korkuyor zayıfsa ya Doğunda yeterince güçlü olmazsa diye bi ton soru geliyor insanın aklına