Sinemekee çok normal canım benimde hep başı aşağı da çok normal dedi doktor bebek nasıl rahat sa öyle durur dedi
Bnm Rahime baskı yapıyor Du oda erken doğumu tetikler dye progestan a başladı bi hafta kullandım ilerleme var iyi gelmiş dedi sonra günde bir e düşürdüm daha kontrol e gitmedim çok rahatsız ediyordu karnım hep taş gibi
Ama yürüyüş yapın bence iyi gelecektir korkulacak bişey de yok bence doktor devlet doktoru mu sizi korkutup direk ters dedi
Benim doktorum çok rahatlatıcı bi şekilde söyledi olabilir normal dedi sıkıntı yaşamadım ağrısı var ama normal yani aşağı baskı tuvalet ihtiyacı daha çok ama başı da yukarı da olsa mideye göğüs kafesine baskı yapıyor muhakkak birini çekiyorsun o yüzden çok dert etme dinlenmene bak arada yürüyüş yap koşa süreli
Hilalbeby