omeragah 17 haftalığım bebeğimin hareketlerini daha hissetmiyorum siz kaçıncı haftanızda hissettiniz Kızlar
Mercan1994 omeragah 20. Haftada ama 21 e giriyorduk artık ilk gebeliğim olduğu için geç hissedileceğini hep okumuştum o yüzden rahat bi şekilde bekledim hatta 24 te falan hissederim diye düşünüyordum ama kızım güçlü tekmeleriyle beni şaşırttı😂
Gzmsmz Haftaydı artısı barmıydı hatırlamıyorum. Önce ufak seyrime gibi bişiydi acaba o mu diye bi düşündüm emin olamamıştım hatta. Karın bölgem biraz yağlı hamilelikten önce de biraz göbekliydim o yüzden geç hissetmiş olabileceğimi söylemişlerdi 🤷🏼♀️ Ne derece doğrudur bilemem
TozluToprak 3 aylikken net hissediodum cogu kisi inanmasada.. bazi doktorlar dahil cok erken diyen oldu fakat netim. Bicok hamileye göre tekmeler de erken baslamisti 😊 hamdolsun saglikliyiz.
Mihri__ TozluToprak ben de 12 haftalıkken hissetmeye başladım kimseyi inandıramadım ilk gebeliğim olmasına rağmen erken hissettim baya zıpır bişey olacak oğlum belli😂
_nigarr24_ TozluToprak aynen bende de ilk hamileliğimde 3 ayında hissetmiştim🤭İkinci hamileliğim şu an 20 haftalık ama tık yok🤷🏻♀️
Tugceatabey 16+6 da kesinlikle bebek hareketleri dediğim ilk hareketi hissettim Ondan öncede bi şeyler hissediyordum ama emin değilim bebekmiydi
DnzTnr Tugceatabey aynı hafta ve gündeyiz bende biseyler hissediyorum ama tekme gibi değil ufak kıpırtı onuda her gün hissetmiyorum
Likayolcusu omeragah yarın 19 haftalık olucaz ve ben his ediyorum ikizlerimi bi de ikinci gebelik olunca daha erken his etmeye başladım 🥰
Sedavedoga omeragah ben 18. Haftaya girdiğimizde belli belirsiz hissettim ayırt etmeye çalıştım 😂 ama 19 da geröeten bebeğin hareketleri olduğunu daha da iyi anladım 😂 Pıt pıt burdayım diyor resmen mucize ya 💜
Ulkgvn İlk gebeliğim 18. Haftamda belli belirsiz hissediyordum acabamı diye düşünüyordum şuan 22. haftadayım ve net hissediyorum çok değişik duygular doğmasını iple cekiyorum resmen
-merve30 Ulkgvn bende 22 oldum hareketlerini net hissediyorum ama 2 gündür çok az bazen hiç bu normal mi acaba ilk çocugumu hatırlamıyorum 9 yıl sonra hamile kaldım korkuyorum bazen bişey mi oldu diye
LeyllS 18-19 haftalar arası minik minik hissetmeye başladım. 22.haftamda kendini tamamen hissettirmeye başladı.
Esengll 23+4 (ilk gebelik) tam anlamiyla hala hissettigimi anlamiyorum aceba karnimdaki gaz mi fln diyorum zten ufak bi kalp atisi segirme tarzi oluyor hala bnde heycanla pit pit atacagi gunleri bekliyorum😘🙏
Eliftrsk Ilk gebeligim, 20.haftaya kadar acaba o mu dedigim hislerim oldu.. Şuan 25+2 hala duzenli olarak hissedemiyorum. Plesantam ön duvardaymis bu yüzden daha da geç hissedermisim 🥺