xRukenx Kızlar 33+6 haftamdayim ve son bikac gundur inanılmaz şiddetli belim agriyo kuyruk sokumumdan ve cidden yürürken canım çok acıyor.. İlk gebeligim o yüzden soruyorum böylemi olur gebelikte sırt ve bel ağrısı? Sizler ne durumdasınız?
Ozlkr11 xRukenx olur evet hem bebek büyüyor hem doğum yaklaşıyor tabi sizde ağırlaşıyorsunuz erkek mi bebeğiniz benimde ağrım çok olurdu hep şey derlerdi erkek bebek ağrısı sırta vuruyor 😌
Bir_prens_annesiiiii xRukenx benimde çok belim ağrıyor 20 li haftalarda belim batardı özellikle yürürken olduğunda kalırdım olduğum yerde 30 uncu haftayı geçince bel batması azaldı bel ağrıları çok olmaya başladı
Mel378 xRukenx bizde 34+3 olduk hem aşırı kasık ağrım var hemde yanlardan kaburgalarıma doğru bi ağrı var uyutmuyor beni
Yasemin1616 Benimde öyleydi 30lu haftalara geçince midir bilmem bebek daha hızlı büyümeye başladığı için yük arttığından oluyor sanırım sağ kalçam benim değildi sanki ağrıdan ne yürümek ne de oturmak istiyordum ama bir zaman sonra geçti sanırım bebeğin baskısına bir zaman sonra vücut alışıyor
xRukenx Yasemin1616 Ahh inşallah hemen alışır yoksa hiç yemek filan yapmak için bile ayakta duramiycam o denli bı ağrı 🥹🥹
Azeri Ben 16-4 haftalik hamileyim Saat 01:46 Men Hala oluyorum Belimin arisindan Uyuyamiyorum,Kac saatdir ariyor Ne sa Ne sola Uzana bilmiyorum Mecbur Belimin ustunde Uzanib yatiyorum cocuya Zarari olmaz dimi?
Ulvana Azeri bende senin gibiyim cnm doktorlar 3 aydan sonra sol tarafa yatın diyorlar ben en çok internetden bel ağrısı için sporlara bakiyorum azıcıkda olsa iyi geliyor
egeunalberke Azeri aynı hafta aynı gündeyiz aynı durumdayım ben de,naçizane tavsiyem hamile yastığı alın bel ve karın destekli onunla azaldı biraz daha ağrılarım 🥹
xRukenx Cayvarmiya Öyleymiş cidden bı yandan mide yanmaları filan..Son zamanlar zor derlersi doğruymuş 🤷🤷
Azeri Evt Belimin ustunde uzaniyorum Sirt yani Oyle rahat oluyor ama Katiyen Qarnimin ustunde yatmiyorum Zarali Cocuya
Elifsimsek Sola ya da sağa yatın yastıkla destek alın sırt üstü önerilmiyor son haftalar bebeğe kan akışı yavaşlar yatmayın
SibelG02 Elifsimsek ben 3 haftadır altıma yastıklar alıp yatıyorum bel üstü hamile yastığı da aldım kullanıyorum iki kollu ama sabah bi kalkıyodum bel üstü uyanıyorum onu buldum çözüm olarak da bilmiyorum iyi mi kötü mü yapıyorum
Ozlkr11 xRukenx sırt üstü uzanmak beni daha perişan ederdi kalkamazdım yastıklardan destek alın hem sırtınıza bacak aranıza ben öyle yapardım ☺️ Gavisconsuz da asla yapamazdım ama bana çok iyi gelirdi kullanmıyorsanız tavsiye ederim kaç şişe bitirdim Allah bilir 😀
xRukenx Ozlkr11 Kullanıyorum kullanıyorum en yakın kankam bu aralar Gaviscon bide pembesi daha etkili ona geçiş yaptım 😂🥹 Yastıkla bu ara uyumuyordum şimdi hemen alayım öyleyse 🌼
Ozlkr11 xRukenx evet bende özellikle pembe alıyordum kurtarıcı İnan ki 😀 ben faydasını görüyordum umarım sana da yardımcı olur yastık 🥰