Tkckvci olabilir kuzum ilacın yan etkisi de olabilir her bünye de Farklı yan etkiler de yapıyor olabilir ama illet birşey ayakta dursan duramıyon otursan oturamıyon o kadar tatlı kaşıntı ki kaşıdıkça kaşıyası geliyor insanın. Bende uyuzum mu diye düşünüp üzüldüm oda çok kötü çünkü vücûda girdi mi çok geç çıkan birşeymiş sadece bir ilaç çıkarıyor onu vücuttan onu da gebeler kullanamıyor 🥹