Nhlhmz11 Tkckvci ben kullanıyorum , bir sorun yok . Sadece aç içtiğim için biraz midemi tuhaf ediyor basım hafif dönüyor
Pnr_KMRC1 Tkckvci bende baslicamda korkuyorum bir sürü yan etkisi var doktorada böyle söyledim 2 günde bir geceleri iç dedi daha baslayamadim 12 haftalık oluyorum bu haftadami baslaniyor ne zamana kadar kullanılıyor acaba biliyormusunuz💐
Tkckvci hulyaakgn34- İnternette araştırdım. Feci şeyler okudum. Korkuttu beni açıkçası. Tüm vücutta. Kollar ve bacaklar özellikle. Hapin prospekturunde de yazıyor yan etki olarak. Tabi bünyeden bünyeye değişir ama sanırım vücudum hapa reaksiyon verdi
tecrubesizanneadayi12 2aslan_annesi07 bendede tam tersi ishal yapıyor aç karna mı içiyorsunuz tok karnına mı
hulyaakgn34- Tkckvci internete bakmayın onlara kalsa hemen kanser ederler dediğiniz gibi bünyeden bünyeye değişe bilir vakit kaybetmeden doktorunuzla iletişime geçin olmadı ilacınızı değiştirir yada kaşıntının farklı bi sebebleri olabilir buna bakılır
Feslegenn Tkckvci bende kullanıyorum ve gerçekten kaşıntı yaşıyorum ben midemi kötü etti diye değiştirdim şimdi de Ferro verdi ama gene özellikle geceleri var kaşıntım hiçte aklıma gelmemişti kan hapı mi yapıyor aceba içindeki bişey yoksa tahliller normal kolestaz falan yok
Nhlhmz11 Tkckvci bende hiç bir yan etki gostermedi , sadece aç içince biraz mide bulantısı yaptı o kadar , günde iki tane alıyorum
Sahnedekimadam Ben kullanıyorum herhangi bir yanetkisini görmüyorum canım ama bünyeden bünyeye değişir birkaç gün hapı içmeyip gözlemleyebilirsin
Tkckvci Pnr_KMRC1 canım ben 18 haftaligim bana da yeni verdi. 10 gün önce başladım bu hapa. 10 gün öncesine kadar herhangi bir şikayetim yoktu.
Tkckvci Bi siteye kadının biri acile gittiğini safra akışını bozduğunu öğrendiğini ve yatış verdiklerini bundan kaynaklı da erken doğum riski ile karşı karşıya kaldığından bahsetmiş. Ve ben hayatımda böyle bir kaşinti yaşamadım. Yok yani böyle Bi durum 😥😥
Ynhgn Tkckvci ilacı ben de cok uzun süredir kullanıyorum akşamları uyumadan yarım saat 1 saat önce kullanırsanız herhangi bir kabızlık problemi yasamazsınız 🤗 Kaşıntı icinde mutlaka doktorunuzla görüşün doktorunuzla iletisime gecene kadar duş alıp daha ince şeyler giymeniz kasintiniza yardımcı olabilir 🤗
2aslan_annesi07 Arzum_87 bende talasemi var kanım düşük günde 2 tane tuketmem gerekiyor içemiyorum 2 tablet kabız oluyorum maalesef