Deryaa00 Kızlar 9+3 haftalikken doktor kalp atışını dinlettirmedi erken olduğu için zararlıymis daha öncede gittim yine dinlettirmedi özelde aynı şekilde benim bildiğim 6 7 haftalarında duyuluyor bu durumu yaşayan oldu mu
uraz_ve_annesi- Deryaa00 zararlı olan neymiş 6. Haftadan itibaren her gidişimde 10 sn olsada dinledim
_Ceyda_ 6+1 günlükken daha yeni yeni kalbi atmaya başlamış ses kısık ama için rahat etsin diyip sesi dinletmişti . Hep de dinlettirdi şuan 20+2 olduk
Deryaa00 uraz_ve_annesi- 6+2de dinletti ama tiz sesi gibiydi yeni oluşmuş dedi bidaha da dinlettitmedi
beyzacmvrc Deryaa00 6. 7. Haftada duyulur dinletirler yani anlamadım neden böyle söyledi Ben neredeyse her gitmem de doktorum kısa da.olsa dinletir
kckfalmily Deryaa00 ilk gebeliğim de doktor her seferinde dinletiyordu. İkinci gebeligimde başka bi doktora gidiyorum kalp atimi oluşmuş ekranda görünüyor dinlemeye gerek yok sağlıklı değil zaten Türkiye dışında hiçbir yerde kalp atimi dinleme diye bisi yok dedi.
Sahnedekimadam Bebişin kalbi küçük olduğu için ve dinlemek için kalbe ses dalgaları gönderdikleri için zararlı olduğu söylenir kimisi dinletir kimisi dinletmez doktorlarda kendi arasında anlaşamıyor malesef😄
ilzannliy Deryaa00 devlete gitmeme rağmen bize 7+5de dinletmişti. Ben hamileliğimi 7+1 de öğrendim. Hemen ilk kontrolde de kesesi bebeği kalp atışı her şeyi gördük dinledik. Zararlı olan neymiş ki anlamadım 🤷🏼♀️
Sahnedekimadam Deryaa00 Haklısınn canım ben devlet takipliyim :) ordan çıkıp özele gidiyorum çareyi böyle buldum 🤣
ilzannliy Deryaa00 tuhaf doktordan doktora fark ediyor demek ki canım ilerleyen haftalarda dinletir inşallah
2prens2prenses Deryaa00 söyle ki bana doktorumun dediği bebeğe ısı veriyolarmis kalp atışını dinlemek için o da zararlı olduğu için benim doktorumda açmazdı ekranda pıt pıt attığını gösterirdi bana her gittiğimde
2prens2prenses Deryaa00 korkma canım bi sorun olsa söylemez mi doktorun sana endişelerini anlıyorum bide insan ister istemez duymak istiyo o sesi ama bebeğinin sağlığı için son haftalarında nstde bol bol duyarsın inşallah 😇
nidosh Deryaa00 önemli olan kalp atışlarını görüyor olmak zaten duymak evet duygusal olarak çok güzel hissettiriyor ama dinlememek daha iyi diyen doktorlar var mesela Ayşe duman. Bana 7+dayken doktor bu da kalp atışı dedi sesi açacaktı ben sesini dinlemeyelim dedim özellikle zaten yanıp sönen kalbini duyuyordum çok şükür