karanmom benimde aslında içim daralıyor bizim buradaki imkanlar kısıtlı değeri düşük geldi gittim makina bukadar ölçüyor falan dedi kese oluşmuş dış gebelik yok 2 hafta sonra tekrar gel dedi bakicaz bebek olmayada bilir dedi morelimi bozdu kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum doktor yüzünden