Nhlozdmr bısey diycem diğer yazdıklarını şimdi gördüm adetine daha çok varmış şunu söyliyim erken testinde şu süreçte öyle silik cikmasi ve ikinci testte çıkmaması çok normal belce ikinci yaptigin test adet geciktikten sonra sonuç veren testt çıkmaması normal ve birsuru belirtilerin var hamilesin işte ne istiyorsun tekme atıp ben burdayım mi desin 😂😂😂 sen burdan çik artık yazılanlara bakma adetini bekle ilk firsatinda kanını ver valla yeter şüphe etme artık rabbim gönlüne göre nasip eder inşallah merak etme 🌼